Учень – це факел, який треба запалити.

2024-04-16

/Files/images/І.Кошелєва.JPG

Учень – це не посудина, яку потрібно наповнювати, а факел, який треба запалити.

(К. Д. Ушинський)

Діяльнісний підхід є невід'ємною частиною при вивчені фізики. На своїх уроках вчитель КЗ "Ліцей №2 Долинської міської ради" Кошелєва І.В. розвиває ключові компетентності - застосування набутих знань у практичних ситуаціях. На уроках фізики вчитель із дітьми проводили дослідження з вивчення вимірювання поверхневого натягу рідини. Здобувачі освіти, як завжди, були зацікавлені та активні.

Такий творчий підхід завжди надихає на гарні результати.

wym-1713261128680

Кiлькiсть переглядiв: 1

Коментарi